Блог за живота, самопознание, духовно развитие, житейско вдъхновение и личностно развитие, мисли и мъдрости

понеделник, 8 февруари 2016 г.

Луиз Хей – 11 мощни мисли за живот ( за всякакви обстоятелства)




Луиз Хей – 11 мощни мисли за живот ( за всякакви обстоятелства)

1. Вярвам в себе си Във всеки от нас има място, където сме изцяло свързани с безпределната мъдрост на Вселената. Там са всички отговори на всички въпроси, които ще зададем някога. Научете се да вярвате на вътрешния си глас.
УТВЪРЖДЕНИЕ: Докато се занимавам с делничните си задачи, вслушвам се в напътствията на вътрешния си глас. Интуицията ми винаги е на моя страна. Вярвам, че тя винаги е с мен. Аз съм в безопасност.

2. Вярвам на мъдростта в себе си Във всеки от нас има място, където сме изцяло свързани с безпределната мъдрост на Вселената. Там са всички отговори на всички въпроси, които ще зададем някога. Научете се да вярвате на вътрешния си глас. УТВЪРЖДЕНИЕ: Докато се занимавам с делничните си задачи, вслушвам се в напътствията на вътрешния си глас. Интуицията ми винаги е на моя страна. Вярвам, че тя винаги е с мен. Аз съм в безопасност.

3. Силата винаги е в настоящия момент Колкото и отдавна да имате някакъв проблем, можете да започнете да променяте нещата в този момент. Защото когато променяте мисленето си, променя се вашият Живот. УТВЪРЖДЕНИЕ: Миналото е отминало и свършено и няма власт над мен. Мога от този миг нататък да бъда свободна. Днешните мисли творят бъдещето ми. Аз командвам тук. Вземам си обратно силата. В безопасност съм и съм свободна.

4. Това е само мисъл, а мисълта може да се промени Най-страховитите събития, които можем да си представим, са само мисли и нищо повече. Лесно можем да решим да не се плашим по такъв начин. Мислите трябва да бъдат най-добрите ни приятели; да оформят позитивно нашия свят. Успокояващи, любещи, приятелски, забавни мисли. Мисли на мъдрост и подем. УТВЪРЖДЕНИЕ: Не ме ограничава никакво мислене от миналото. Подбирам внимателно мислите си. Винаги имам нови прозрения и нови начини, по които да гледам на света. Искам да се променям и да израствам.

5. Вина не съществува Ако се поставим за малко на мястото на друг човек, ще разберем защо той се държи по определен начин. Всички се раждаме прекрасни, изцяло открити и доверчиви към Живота, пълни със самочувствие и себеуважение. Ако вече не сме такива, значи някъде някой ни е научил така. Можем да се научим от негативността. УТВЪРЖДЕНИЕ: Освобождавам се от нуждата да виня когото и да е, включително и себе си. Всички правим най-доброто, на което сме способни, с мъдростта, знанието и съзнанието, които имаме.

6. Обичам живота Всяка сутрин, когато се събудя, изживявам още един чудесен ден - ден, който не прилича на никой предишен. Той има своите неповторими преживявания. Щастлива съм, че съм жива. УТВЪРЖДЕНИЕ: Мое изконно право е да живея пълно и свободно. Давам на Живота точно каквото искам той да ми даде. Щастлива съм, че съм жива. Обичам Живота!

7. Миналото е свършено Не мога да се върна назад, освен в ума си. Ако поискам, мога да преиграя вчерашния ден. Но това отнема ценни мигове от днешния - а веднъж отидат ли си, те не могат да бъдат върнати. Затова оставям вчерашния ден в миналото и насочвам цялото си внимание към днешния. Това е моят неповторим миг и аз му се наслаждавам. УТВЪРЖДЕНИЕ: Днес е нов ден, не изживяван никога преди. Живея в Настоящето и се наслаждавам на всеки миг.

8. Разделям се с критичността Хората, които са самодоволни и склонни да съдят другите, най-силно ненавиждат себе си. Тъй като отказват да се променят, те сочат с пръст всички останали. Виждат грешки навсякъде. Понеже са толкова критични, привличат към себе си много достойни за критика неща. Едно от най-важните решения, които можем да вземем за духовното си израстване, е да се освободим изцяло от всякаква критичност - към другите и най-вече към себе си. Винаги имаме избор да мислим добри, лоши или неутрални мисли. Колкото повече са добрите и любещите мисли, толкова повече доброта и любов ще привличаме в живота си. УТВЪРЖДЕНИЕ: Излъчвам само каквото бих искала да получавам в отговор. Любовта и приемането на другите винаги се връщат отразени при мен.

9. Животът ме подкрепя Когато следвате законите на живота, той щедро ще ви подкрепя. УТВЪРЖДЕНИЕ: Животът ме е създал, за да се осъществя. Аз вярвам на Живота и той винаги е с мен, на всяка крачка. Аз съм в безопасност.

10. Бъдещето ми е прекрасно Бъдещето ни винаги съответства на сегашните ни мисли. Това, което мислим и казваме сега, твори нашето бъдеще. Мислете хубави мисли и ще имате прекрасно бъдеще. УТВЪРЖДЕНИЕ: Сега живея в безпределна любов, светлина и радост. Всичко в моя свят е наред.

11. Отварям нови врати в живота Крачейки по коридора на Живота, от двете ми страни се редят врати. Зад всяка от тях се крие ново преживяване. Колкото повече изчиствам негативните мисловни навици от ума си, толкова повече намирам врати, които водят само до хубави преживявания. Яснотата на мислите ми носи най-доброто, което Животът може да ми даде. УТВЪРЖДЕНИЕ: Аз се радвам на всичко, което имам, и знам, че винаги ме очакват нови преживявания. Посрещам новото с отворени обятия. Вярвам, че Животът е чудесен.



0 коментара:

Публикуване на коментар

 

20-те най-вредни и тежки мисли, и навици, които можем без съжаление да изхвърлим от главата и живота си.

1. Страх от неизвестното - пътят е там, където стъпвате. 2. Навикът да сравнявате и мислите , че другите са по-щастливи, успешни и кат...

Популярни статии

Връзка с нас

Име

Имейл *

Съобщение *

Статии архив

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Предоставено от Blogger.
Copyright © Правилата на живота | Powered by Blogger
Design by Saeed Salam | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com